Sales Bootcampen på Google Digitalakademi är slut för denna gång. Allt har ett slut.

Sales Bootcampen har varit otroligt populär och många fantastiska besökare har deltagit under hösten. Totalt har det varit 10 st Sales Bootcamper med totalt 600 besökare. Magiskt roligt att sälj är ett så populärt ämne!

Jag vill självklart tacka alla fantastiska deltagare som jag har mött under hösten. Jag vill oxå tacka Googleteamet som gett mig förtroendet att dela med mig av säljkompetens. Tillsammans ger vi det goda säljet ett ansikte.

Sales Bootcampen kommer att vandra vidare. Jag vill hjälpa fler att bli toppsäljare!

Under våren 2019 fortsätter Sales Bootcampen på Norrsken House. Alla är välkomna!

Boka in datumen nedan kl. 8.30-9.30. Satsa på dig själv och bli ännu bättre.
Dessutom får du träffa mig och andra som gillar att bli bättre.

Anmäl dig på:
ANMÄLAN SALES BOOTCAMP 2019
1 – 10/1
2 – 14/2
3 – 14/3
4 – 11/4
5 – 9/5
6 – 13/6

Min förhoppning är att vi under våren även kommer att ha SALES AW, återkommer med mer info.

SALES BOOTCAMP 2019 är 6 fristående delar på Norrsken House kl. 8.30-9.30.
Sälj och affärsmannaskap är grundpelaren i alla företag samt en nyckelfaktor för att lyckas både som företag och individ. I denna seminarieserie i sex delar utforskar vi konceptet försäljning som är både spännande, och för många lite avskräckande. Alla kan bli toppsäljare – kom och lär dig konsten!

Säljworkshopparna byggs upp av både teori och diskussion. Vilka delar behöver du och ditt företag mest?

Om Lotta Broberg: 
Lotta Broberg är grundare av +CHABRO och är passionerad av försäljning. Lotta har arbetat med försäljning och ledarskap hela sitt liv och har mer än 10 års erfarenhet som sälj- och ledarskapstränare, business- och ledarskapscoach. Lotta har utbildat över 7 000 ledare och medarbetare i olika branscher och organisationer med kunder som Google Digitalakademi, Ramböll, Efva Attling, bilåterförsäljare och kommuner. Hon lever efter och lär ut i Pippi Långstrumps anda: ”Det har jag aldrig gjort förr så det kan jag helt säkert”.

10 januari – Vision som ger motivation, del 1
Första steget till framgång i livet och affärer är att ha en vision. Vill du bli tydligare i din vision eller nyfiken varför det är viktigt? Vill du fördjupa dig är del 1 ett bra steg. Vetskapen ger dig trygghet och säkerhet så du kan få klarhet vad du bör göra och kan undvika.
– Vad fyller du och ditt företag för funktion?
– Varför ska kunderna köpa av just dig?
– Hur är din perfekta säljpitch?

14 februari – Hitta kundens hjärta, del 2
Att förstå vad dina kunders hjärta klappar för och hur deras beslutsvägar ser ut ökar din effektivitet och minskar din stress. Är du intresserad att bli mer träffsäker och effektiv är denna workshoppen något för dig.
– Vad har dina potentiella kunder för förväntningar?
– Vilka kunder bör du satsa på?
– Hur når du dina potentiella kunder på bästa sätt?

14 mars – Spelupplägg för framgångsrik försäljning, del 3
När du vill lyckas med dina affärer så måste du ha ett spelupplägg som gör att du lyckas. Är du intresserad att förstå varför många pratar om affärsplan, budget och mål? Vill du förbättra dina kunskaper och göra ett spelupplägg för dig själv, verksamheten och investerare?
– Varför är det viktigt med affärsplan, budget och mål?
– Hur mycket måste kunderna köpa för, för att jag ska gå runt?
– Hur skapar jag ett effektivt spelupplägg för min organisation?

11 april – Kommunicera framgångsrikt – vem är du och hur uppfattar andra dig, del 4
Alla människor är olika. Framgångsrik kommunikation börjar med att förstå och leda dig själv. Sedan förstå, leda och kommunicera med andra. Vi kommer att gå igenom grunden i färgspråket för personlighetstyperna röd, gul, grön och blå. Det ger dig verktyg att underlätta din kommunikation och ditt ledarskap. Är du intresserad att kommunicera bättre?
– Vem är du och hur uppfattas du av andra?
– Vad kan du göra för att förstå och kommunicera bättre med andra?

9 maj – Säljprocessen – Motorvägen till seger, del 5
Alla avtal och affärer har gått igenom samma säljprocess. Toppsäljarna i olika branscher gör i grund och botten samma saker för att lyckas. Att förstå grunden i säljprocessen ger dig struktur och effektivitet.
–      Hur ser säljprocessen ut?
–      Vilken del i säljprocessen är din största utmaning?
–      Vad bör du göra för att komma över dina hinder?

13 juni – Behovsanalys – Coachande säljteknik nyckeln till framgång, del 6
Alla vill känna sig respekterade och förstådda. Det effektivaste sättet till att kunder, medarbetare, vänner och familj ska känna sig respekterade är att du har ett coachande förhållningssätt. Vill du lära dig grunden i ett coachande förhållningssätt?
– Varför bör du använda coachande säljteknik?
– Hur gör du för att applicera den?
– Vad är lätta nästa steg?